Followers

About Me

My photo
Subang, Shah Alam, Malaysia

Pemilik Tulang Rusukku

‎by [ Fatin Naimah ]




;D Hai awak, pemilik tulang rusuk saya. 
Sesungguhnya saya sentiasa menunggu awak.
Menanti dan berdoa agar dipertemukan awak. 
Dalam setiap masa yang terus berlalu..
saya terus menanti dengan sabar. 
Saya sentiasa cuba memperbaiki diri, 
agar menjadi suri terbaik untuk awak.
Biarpun masa bagaikan cemburu dan cepat je berlalu.. 
Saya terus menunggu dan menunggu. 
Tidak sekali saya rasa jemu. 
Kerana saya sentiasa sematkan dalam hati ini, 
awak pun tengah berusaha mencari saya kan? 
Sambil terus mempersiapkan diri awak, 
untuk menjadi yang terbaik buat saya.. 
Walau saya tidak tahu, 
siapakah dia pemilik tulang rusukku.




haha.. sedap right ?? memang aku tabik lah ! haha :)

4 comments: