Followers

About Me

My photo
Subang, Shah Alam, Malaysia

Lirik PM Kita Untuk Semua


haha.. sedikit kata lah yaa..
penat salin lirik ni...cek kat google x jumpa lirik..
akhirnya ambil intensif salin lirik sendiri sambil dgr lagu dia..
hahaha... 


Andainya kapal tiada nakhoda,
Pastinya karam dipukul gelombang
Andainya kapal tiada nakhoda,
Pastinya karam dipukul gelombang


Andainya kita tiada ketua
Pastinya lemah dihambat orang
Andainya kita tiada ketua
Pastinya lemah dihambakan orang


PM kita untuk semua
Untuk semua rakyat Malaysia
PM kita untuk semua
Tak kira kaum tak kira budaya


PM kita untuk semua
Untuk semua rakyat Malaysia
PM kita untuk semua
Dahulukan rakyat 1 Malaysia


Rakyat Malaysia sudah berbudi
Bersopan santun berbudi pekerti
Rakyat Malaysia sudah berbudi
Bersopan santun berbudi pekerti


Hatinya cekal gagah berani
Kuat bekerja taat diuji


PM kita untuk semua
Untuk semua rakyat Malaysia
PM kita untuk semua
Tak kira kaum tak kira budaya


PM kita untuk semua
Untuk semua rakyat Malaysia
PM kita untuk semua
Dahulukan rakyat 1 Malaysia


Bersama kita bersatu hati
Bela agama bangsa dan pertiwi
Bersama kita bersatu hati
Bela agama bangsa dan pertiwi


Bersama hadapi segala cabaran
Bersama-sama cipta kejayaan
Bersama hadapi segala cabaran
Bersama-sama cipta kejayaan


PM kita untuk semua
Untuk semua rakyat Malaysia
PM kita untuk semua
Tak kira kaum tak kira budaya


PM kita untuk semua
Untuk semua rakyat Malaysia
PM kita untuk semua
Dahulukan rakyat 1 Malaysia

10 comments:

  1. hahah.. betul.. lagi2 time
    PM kita untuk semua..
    hahah.. hafal yang tu jer.. heee

    ReplyDelete
  2. best jugak liriknya..tetibe mcm rase patriotik plak keh3...

    dtg sini melawat kamoo..nice belog..keep it up dear=)

    ReplyDelete
  3. hahaha.. best kan.. hhehehe.. tp bila dgr mcm ape jer.. hehe

    thanks okay :)

    ReplyDelete
  4. haha.. xade lah.. saja... hehe..
    suka2.. :)

    ReplyDelete
  5. hahaha.. sekali sekala.. hahahha...
    semangat lah sgt.. hehehe

    ReplyDelete