Followers

About Me

My photo
Subang, Shah Alam, Malaysia

Adzlily Zuhaira - Siti Nur Haliza

lagu siti ni mmg lah !
aku boleh sedih bila dgr lagu dy..
ermm.. mood td ok.. skrg mcm ape je..
lagu ni mmg le wt aq sdih..
c0z. adalah story dia.. hee..
st0ry dgn kawan ! I miss u ! so much !
knpe perlu bergadoh ? aku teringin nak kawan balik dgn kau..
aku miss kau gila2.. kau y pernah buat hidup aku ceria whai sahabat,
aku tahu mmg aku ada salah.. erm...
dan.. aku tahu.. aku x kan dpt kau. x dpt nx friend dgn kau..'
hee... kau seorang yang sgt aku syg ! antara org yang aku syg !
saat sedih lagu ni jd jd peneman aku.. lgu y boleh melelerkan air mata aku !
huh ! dasyat !
.......
hidup aku dgn teman baru.. seperti kosong..
aku xtaw ape istimewanya kau kawan..
aku nx kau tahu , aku sedih kau pergi dr hidup aku. !
........
maafkan aku wahai sahabat baru..
kau tetap sahabat dan org yang aku sayang.. 

No comments:

Post a Comment