Followers

About Me

My photo
Subang, Shah Alam, Malaysia

Adzlily Zuhaira - Haha,, aku terima tetamu...

  ada sepupu yang x pernah aku ketemu
selama aku hidup dimuka dunia ini..
heee.......... .. pernah keluargaku mencari mereka di Pahang,,'
 ketemu akhirnya.. tahun lalu..
tahun ni mereka pula memulakan jejak kasih.
 hee.. ........ pertama kali aku ke sana di kepala !
mereka hidup tanpa kipas ?
 bumbung rumah mcm nx roboh !
 makan mee guna tangan ?? biar btol ! mana garpu ?? sudu ??
Cantik air sungai ! jernih !
 heee,,,' berjalan2 didalam kawasan kampung..
 jau dari pekan ! jau dari bandar !
mcm mne dorg hidup ??
kandang kambing !
haha.. tanah bersemut..
fuh ! mmg aku terjengkit2 jalan.. haha..
bagi aku.. tu semua best !
heee.. aku x nx datang lagi..
 tp mungkin suatu hari nty..
aku mesti datng jugak !.
hee... best plus plus.. !

No comments:

Post a Comment