Followers

About Me

My photo
Subang, Shah Alam, Malaysia

Adzlily Zuhaira - AYat sikit..

Saat mata menatap wajah manismu
Saat cinta mula berbuih kasih
Kau turut melayan kasih diriku
Betapa happy nya hatiku..

Kau jauh nun disana
Kau sentiasa jua bersama ku disini
Kasihmu... sayangmu.. bersamaku..
Aku bahagia..

Kau jauh nun disana
Terpaksaku merintangi lautan yang luas
Andai aku ingin mencari dirimu

Kini, tanpa khabar kasih daripada dirimu
Kau menyepi bagai tiada apa-apa yang menanti dirimu
Aku disini merindui kasihmu
Kasih yang menyepi sendiri

Apa salahku.. ?
Andai benar aku bersalah..
Maafkan aku wahai kekasih hati..

Atau mungkinkah kau sudah punya peganti
wahai kekasih hati ??
Sesudah kau bosan melayan kerenahku
Kau berpaling mencari puteri hati
yang lebih mengembirakan hati ?

Kembalilah kau seperti dahulu
Kembalilah dalam jiwaku
Kembalilah mengembirakan hatiku
Sayangku..

No comments:

Post a Comment