Followers

About Me

My photo
Subang, Shah Alam, Malaysia

Adzlily Zuhaira - Siti Nur Haliza

lagu siti ni mmg lah !
aku boleh sedih bila dgr lagu dy..
ermm.. mood td ok.. skrg mcm ape je..
lagu ni mmg le wt aq sdih..
c0z. adalah story dia.. hee..
st0ry dgn kawan ! I miss u ! so much !
knpe perlu bergadoh ? aku teringin nak kawan balik dgn kau..
aku miss kau gila2.. kau y pernah buat hidup aku ceria whai sahabat,
aku tahu mmg aku ada salah.. erm...
dan.. aku tahu.. aku x kan dpt kau. x dpt nx friend dgn kau..'
hee... kau seorang yang sgt aku syg ! antara org yang aku syg !
saat sedih lagu ni jd jd peneman aku.. lgu y boleh melelerkan air mata aku !
huh ! dasyat !
.......
hidup aku dgn teman baru.. seperti kosong..
aku xtaw ape istimewanya kau kawan..
aku nx kau tahu , aku sedih kau pergi dr hidup aku. !
........
maafkan aku wahai sahabat baru..
kau tetap sahabat dan org yang aku sayang.. 

Adzlily Zuhaira - Grandfather Birthday lah :)

he.. first,, aku nx cakap..
ATOK !!!!!!!!  i love so so so much !!!!!!!
hee... hope atok baik2 sihat2 selalu..
jangan degil kalau disuruh pergi jumpa doktor !
jangan beli ubat kat kaunter jer..
hehehe..
atok satu satu nya atok yang lily ada sekarang..
impian lily nx atok dapat tengok anak lily nanti .. ?? haha.. betullah ! ingat lawak ?? jangan nx gelak eih.. hee..
...
hehe,, best sgt.. besday atok kali ni kat rumah aku..
semua berkumpul.. hee.. atok.. atok yang sangat tegas !
maklumlah.. tentera.. haha..
perkara yang paling aku ingat tntg atok ??
haha ! atok pernah kot baling botol susu aka time kecik2 dulu..
hee.. tu sbb dy tension dgr aku bising sangat.. he.. memekak jer kerja kau ! mybe tu y ade dlm kple atok aku !
haha. betol x atok ??
hee.... atok kena sentiasa ada bersama kami..
kami sayangkan atok..
atok salah seorang contoh kami !
atok salah seorang pembakar semangat kami !!
sayang atokkkkkkkkkkkkk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adzlily Zuhaira - aku + novel ??

haha.. aku terfikir nak buat novel sendiri..
heee..  reka cerita yang tah apa apa..
haha.. macam macam cerita dalam kepala  ni..
belum terluah dalam manuskrip lagi.. heee..
bila agaknya ?? 
300-550 ??
fuh ! bayak tu muka surat yang kena taip..

apa lah dorg tu.. bagi lah 200 ke.. 100 ke.. 50 ke..
haha.. 50 ?? tu bukan novel ! komik ok kot.. haha.. :)
aku nak try buat jugak ! cyai0k cyai0k !~!!

Adzlily Zuhaira - Haha,, aku terima tetamu...

  ada sepupu yang x pernah aku ketemu
selama aku hidup dimuka dunia ini..
heee.......... .. pernah keluargaku mencari mereka di Pahang,,'
 ketemu akhirnya.. tahun lalu..
tahun ni mereka pula memulakan jejak kasih.
 hee.. ........ pertama kali aku ke sana di kepala !
mereka hidup tanpa kipas ?
 bumbung rumah mcm nx roboh !
 makan mee guna tangan ?? biar btol ! mana garpu ?? sudu ??
Cantik air sungai ! jernih !
 heee,,,' berjalan2 didalam kawasan kampung..
 jau dari pekan ! jau dari bandar !
mcm mne dorg hidup ??
kandang kambing !
haha.. tanah bersemut..
fuh ! mmg aku terjengkit2 jalan.. haha..
bagi aku.. tu semua best !
heee.. aku x nx datang lagi..
 tp mungkin suatu hari nty..
aku mesti datng jugak !.
hee... best plus plus.. !

Adzlily Zuhaira - AYat sikit..

Saat mata menatap wajah manismu
Saat cinta mula berbuih kasih
Kau turut melayan kasih diriku
Betapa happy nya hatiku..

Kau jauh nun disana
Kau sentiasa jua bersama ku disini
Kasihmu... sayangmu.. bersamaku..
Aku bahagia..

Kau jauh nun disana
Terpaksaku merintangi lautan yang luas
Andai aku ingin mencari dirimu

Kini, tanpa khabar kasih daripada dirimu
Kau menyepi bagai tiada apa-apa yang menanti dirimu
Aku disini merindui kasihmu
Kasih yang menyepi sendiri

Apa salahku.. ?
Andai benar aku bersalah..
Maafkan aku wahai kekasih hati..

Atau mungkinkah kau sudah punya peganti
wahai kekasih hati ??
Sesudah kau bosan melayan kerenahku
Kau berpaling mencari puteri hati
yang lebih mengembirakan hati ?

Kembalilah kau seperti dahulu
Kembalilah dalam jiwaku
Kembalilah mengembirakan hatiku
Sayangku..